1. Czy chciałby Pan/Pani wykorzystać ten portal na lekcji?
tak, chętnie
tylko jako praca dla uczniów w domu
nie
2. Co Pani/Panu najbardziej się podoba w portalu, co Panią/ Pana zachęca do korzystania z niego?
3. Co Pani/Panu najbardziej się nie podoba w portalu, czy jest coś, co Panią/Pana zniechęca do korzystania z niego?
4. Które artykuły lub zagadnienia poruszone w portalu są wg Pani/Pana najbardziej przydatne jako dodatkowa pomoc w nauczaniu?
5. Czy według Pani/Pana uczniowie dowiedzą się czegoś nowego z portalu?
tak, dużo
niewiele
nie
6. Proszę ponumerować działy od najbardziej interesującego do najmniej interesującego (można przyznać ten sam numer kilku działom)
7. Który temat/dział warto rozwijać w portalu?
8. Jaki nowy temat warto jeszcze zamieścić w portalu?
9. Jakiego typu zadania powinny jeszcze znaleźć się w portalu?
10. Czego brakuje w portalu (np. jakich funkcjonalności)?
11. Co jest niepotrzebne w portalu?
12. Struktura portalu jest:
czytelna, przejrzysta, logiczna
niejasna, niezrozumiała
inna (jaka?)
13. Nawigacja w portalu jest:
intuicyjna
trudna, niejasna
inna (jaka?)
14. Grafika portalu jest:
estetyczna
atrakcyjna
inna (jaka?)
15. Tematyka portalu jest:
ciekawa
nieciekawa
trudna
zbyt obszerna
zbyt ogólnikowo opracowana
zbyt szczegółowo opracowana
inna (jaka?)
16. Kolorystyka portalu jest:
odpowiednia
nieodpowiednia (dlaczego?)
17. Czy uważa Pani/Pan za możliwe poprowadzenie zajęć z działu „Zostań obserwatorem” w ramach zajęć szkolnych?
tak, mogłabym/mógłbym poprowadzić takie zajęcia
tak, ale nie podjęłabym się/nie podjąłbym się tego zadania (dlaczego?)
nie (dlaczego?)
18. Czy instrukcje do zadań z działu „Zostań obserwatorem” są precyzyjne i zrozumiałe?
tak
nie
19. Czy zachęciłaby/ zachęciłby Pani/Pan uczniów do udziału w konkursie?
tak
nie (dlaczego?)
inne uwagi
20. Jak ocenia Pani/Pan portal w skali od 1 do 10 (1 - bardzo źle ,..., 10 - bardzo dobrze)
Wpisz swój e-mail:
Inne uwagi:
|