1. Czy chciałabyś/chciałbyś korzystać z tego portalu przy nauce?
tak, na lekcji w szkole
tak, w domu
nie
2. Co Ci się najbardziej podoba w portalu, co Cię zachęca do korzystania z niego?
3. Co Ci się najbardziej nie podoba w portalu, czy jest coś, co Cię zniechęca do korzystania z niego?
4. Które artykuły lub zagadnienia poruszone w portalu są wg Ciebie najbardziej przydatne jako dodatkowa pomoc w nauce?
5. Czy z portalu dowiedziałaś/dowiedziałeś się czegoś nowego?
tak, dużo
niewiele
nie
6. Ponumeruj działy od najbardziej interesującego do najmniej interesującego (można przyznać ten sam numer kilku działom).
7. Co warto rozwijać w portalu?
8. Czego brakuje w portalu?
9. Jakiego typu zadania powinny jeszcze znaleźć się w portalu?
10. Co jest niepotrzebne w portalu?
11. Struktura portalu jest:
czytelna, przejrzysta, logiczna
niejasna, niezrozumiała
inna (jaka?)
12. Nawigacja w portalu jest:
intuicyjna
trudna, niejasna
inna (jaka?)
13. Grafika portalu jest:
estetyczna
atrakcyjna
inna (jaka?)
14. Tematyka portalu jest:
ciekawa
nieciekawa
trudna
zbyt obszerna
zbyt ogólnikowo opracowana
zbyt szczegółowo opracowana
inna (jaka?)
15. Kolorystyka portalu jest:
odpowiednia
nieodpowiednia (dlaczego?)
16. Czy chętnie przystąpiłabyś/przystąpiłbyś do zadań z działu „Zostań obserwatorem”?
tak
nie (dlaczego?)
nie wiem
17. Czy instrukcje do zadań z działu „Zostań obserwatorem” są precyzyjne i zrozumiałe?
tak
nie
18. Czy chętnie wzięłabyś/wziąbyś udział w konkursie? Jeśli tak, co Cię zachęciło (temat konkursu, nagrody)
19. Jak oceniasz portal w skali od 1 do 10 (1 - bardzo źle ,..., 10 - bardzo dobrze)
Wpisz swój e-mail:
Inne uwagi:
|